دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۲
۰ نفر

توکیو: کارمند یک ایستگاه قطار به دلیل اینکه نمی‌خواست ماجرای دیر رسیدنش به سر کار فاش شود با دستکاری سیستم رایانه‌ای قطار از حرکت به موقع آن جلوگیری کرد.

این مرد جوان که پس از این اقدام تهدید به اخراج از کارش شده به رسانه‌ها گفت: از آنجایی که شب قبل دیر خوابیده بودم، به موقع از خواب بیدار نشدم به همین دلیل با استفاده از رایانه و از راه دور سیستم توقف اضطراری قطار را فعال کردم تا قطار 4 دقیقه در ایستگاه توقف کند و من بتوانم خودم را به قطار برسانم. به این ترتیب تعداد زیادی مسافر این قطار معطل شدند تا او به محل کارش برسد. این کارمند وظیفه کنترل کردن سیستم ایمنی داخل قطارها را برعهده دارد.

تماس قلابی با پلیس

نیوجرسی: پسر 20 ساله‌ای که مزاحم تلفنی مرکز فوریت‌های پلیس بود به دام ماموران افتاد و با محکومیت سنگینی مواجه خواهد شد. این پسر به دلیل نامعلومی بار‌ها با پلیس تماس می‌گرفت و بدون اینکه کلمه‌ای به زبان بیاورد، مکالمه را قطع می‌کرد. اما یک روز به طور کاملا اتفاقی به دام پلیس افتاد.

ماجرا از این قرار بود که این جوان با سرعت زیادی در خیابان رانندگی می‌کرد و پلیس پس از متوقف کردنش به‌طور اتفاقی با شماره ‌تلفن مرکز فوریت‌های پلیس برخورد کرد که چندین بار روی صفحه نمایش تلفن همراه وی ثبت شده بود.

گفتنی است این جوان برای هر بار تماس با پلیس 500 دلار جریمه خواهد شد و دست‌کم ناچار است 3 سال آینده را در زندان سپری کند. گفتنی است جریمه سرگردان کردن ماموران پلیس به دلیل بازداشتن آنها از ارائه خدمات به دیگران مجازات بسیار سنگینی دارد.

پیرزن ماجراجو

نیویورک: در حالی که معمولا جوان‌تر‌ها مرتکب خلاف‌های رانندگی می‌شوند و برخی خلاف‌های رانندگی از جمله سرعت بالا را به دلیل هیجانش انجام می‌دهند، یک پیرزن 75 ساله بیش از 2 کیلومتر برخلاف جهت در بزرگراه رانندگی کرد.

این پیرزن با سرعت زیادی خلاف جهت حرکت سایر خودرو‌ها در بزرگراه رانندگی می‌کرد و این در حالی بود که هر لحظه امکان داشت حادثه ناگواری به وقوع بپیوندد.

این عمل خلاف پیرزن از دید دوربین‌های پلیس مخفی نماند و آنها توانستند پیش از اینکه او سانحه مرگباری ایجاد کند، خودرو‌اش را متوقف کنند.

گفتنی است این پیرزن کاملا از خلافی که انجام می‌داد آگاه بود و به ماموران پلیس گفت به دلیل اینکه حوصله نداشته از دوربرگردان دور بزند این خلاف را انجام داده است. این پیرزن احتمالا هیچگاه نمی‌تواند گواهینامه‌اش را تمدید کند و باید قبض جریمه سنگینی را که برایش صادر شده به سرعت بپردازد.

خوابیدن روی ریل قطار

زوریخ: ریل قطار یکی از اهداف افرادی است که اقدام به خودکشی می‌کنند و این صحنه در بسیاری از فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده است. این در حالی است که یک مرد جوان بدون اینکه قصد خودکشی داشته باشد، روی ریل قطار خوابید و به طرز معجزه‌آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.

این مرد در ساعات پایانی شب در حالی که قصد رفتن به خانه‌اش را داشت روی ریل قطار خوابید تا چند دقیقه‌ای چرت بزند. اما همین چرت چند دقیقه‌‌ای او را به خوابی عمیق فرو برد.

این در حالی بود که پس از چند ساعت نخستین قطار صبح در حال عبور از روی ریل بود اما قبل از اینکه به این مرد برسد او که خواب بدی دیده بود از خواب بیدار شد و به موقع از روی ریل کنار رفت.

به این ترتیب به جای اینکه قطار از روی این مرد عبور کند، تنها قسمتی از بدنه قطار در حال حرکت به سرش برخورد کرد و او از مهلکه جان سالم به در برد.

کد خبر 87515

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز